UEFA Avrupa Ligi Heyecanı Sonuna Kadar D-Smart'ta UEFA Avrupa Ligi Heyecanı Sonuna Kadar D-Smart'ta

Sportsnet'in önerdiği strateji, spor paketini D-Smart'ın diğer ürünlerinden ayrıştırmaktı. Yayıncı kurulusporu ayrı bir ürün olarak gördükçe, pazarlama iletişimi de amacına daha kolay ulaşabildi. Dijital platform D-Smart, ilanların çıktığı ilk gün 10 bin telefon çağrısı aldı.

SonrakiNext
TümüAll
ÖncekiPrevious

Deneyimlerinizi kişiselleştirmek amacıyla KVKK ve GDPR uyarınca kullanılan çerezler bakımından kişisel tercihlerinizi Çerez Onay Aracından yönetebilir, daha fazla bilgi için Veri ve Çerez Politikasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul edersiniz.

We use cookies to improve your experience on our site and to show you personalised advertising. To find out more, read our privacy policy and cookie policy.