Brand & Sport Summit 2017

Spor endüstrisinin devleri ve iletişim dünyasının spor konusundaki en başarılı ve aktif yöneticileri Brand and Sport Summit'te bir araya geldi.

Spor odaklı pazarlama iletişiminin evrensel düzeyde daha iyi anlaşılmasını hedefleyen Sportsnet Group, iletişim dünyasının en önemli yayın ve kurumlarından Mediacat ile birlikte, ülkemizin en büyük marka-spor buluşmasını gerçekleştirdi.

Katılımcılar sporun markalara yarattığı büyük iletişim fırsatlarını, dünyanın ve Türkiye'nin en önemli markalarının spor iletişimindeki en başarılı örneklerini, Brand & Sport Summit 2017'de buldular. Türkiye'nin en büyük reklam etkinliği Brand Week'in son günü 10 Kasım Cuma 2017'de spora doydular. Zorlu Performans Sanatları Merkezinin ana salonunda tüm dünyadan uzmanlar, spor dünyasının yıldız isimleri, spor endüstirisinin en önemli aktörleri buluştu.

Brand and Sport Summit'te sporun yeni teknolojilerin gelişmesiyle birlikte etki alanını nasıl arttırdığını, içeriği ve izlenme değeri günden güne artan bu platformu en iyi kullanan kurumların sırlarını, sporun yıldızlarının markalarını nasıl oluşturduğunu ve yönettiğini, yayın dünyasında sporun yarattığı eşsiz erişim ve algı gücünün nasıl kullanıldığını konunun uzmanları aktardı.

Markalar ve sporu buluşturan “Yılın En Sportif Günü” Brand & Sport Summit'te Şampiyonlar Ligi Markasının Yaratıcısı Stephen Margarito, dünyanın en büyük spor ajansı Octagon’un Uluslararası Pazarlama Başkanı Jeff Ehrenkranz, La Liga MENA Bölgesi ve Uluslararası Spor Projeleri Genel Müdürü Fernando Sanz gibi dünyanın ve Türkiye’nin önde gelen efsane liderleri yer aldı.

SonrakiNext
TümüAll
ÖncekiPrevious