Türkiye'deki spor endüstrisinin çağdaşlaşmasında çok boyutlu katkılarda bulunan ve spor odaklı pazarlama iletişimi kavramının yaratıcısı olan Sportsnet Group, 15. yılını bu kitapla kutluyor. Spor ve iletişimin her alanındaki faaliyetlerinin yanında, kuramsal spor yayıncılığında da önemli bir boşluğu dolduran Sportsnet Group yayınlarının son örneği olan Toplum Spor Marka, Türkiye toplumuyla spor arasındaki ilişkiye ışık tutarken toplumun spora olan ilgisini ölçümleyen en güncel araştırma sonuçlarını da okurlarıyla paylaşıyor.
Sportsnet Group, which helped Turkey's sports industry to become contemporary in every aspects and creator of sports related marketing solutions concept, celebrates it's 15th anniversary with this book. Besides it's activities in sports and communication, Sportsnet Group also fills an important gap in abstract sports broadcasting. With it's last publication Toplum Spor Marka, Sportsnet Group enlightens the relationship between Turkish society and sports while it shares latest research evaluation results with it's readers.