Beko Basketbol Ligi Play-Off dönemi boyunca ligin isim sponsoru olan Beko için maçların oynanacağı arenaların dışını ve içini entegre eden bir etkinlik tasarladık ve uyguladık. Maç öncesinde katılımcılardan Beko kurumsal logoları ile giydirilmiş potalara 3 adet atış yapmalarını istedik. Atış yapan katılımcılarımıza Beko şapkalarını hediye ettik. Atışların tamamını baskete çeviren üç kişiyi o gün onanan maçın devre arasında sahaya davet ettik ve taraftarlarla dolu salonda tekrar kendi aralarında 3’lük yarışması yaptırdık. Her etkinlik günü arenada en çok 3 atışta en çok basket atan katılımcı binlerce taraftarın önünde 117 ekran Beko Smart Led Tv kazandı. Bu etkinlik ile taraftarlara maçın başlamasını beklerken hem de devre arasında ulaşarak onları basketbol oyunun güzelliklerinin bir parçası olduklarını hissettirdik.