Yoğun yaşam temposundan dolayı spor geri plana atılmasın, herkesin yaşamında yer edinsin diye 2018 yılından bu yana spora desteğini sürdüren Supradyn Energy, Türkiye Basketbol Federasyonu ile yaptığı iş birliği ile Basketbol’un Yaşam Enerjisi Sponsoru oldu. Supradyn Energy, ING Basketbol Süper Ligi’ne sağladığı sponsorlukla Türkiye’de sporu ve sporcuyu desteklemeye devam edecek.
Herkes için sağlık, sıfır açlık vizyonu doğrultusunda dünyadaki herkesin kendi sağlıklarıyla daha yakından ilgilenebilmesi, temel ihtiyaçları olan gıda ve sağlık hizmetlerine erişimlerinin kolaylaşması adına çalışmalar yapan Bayer, Sağlıklı Yaşam’a verdiği desteği spor alanında yaptığı iş birlikleriyle de pekiştiriyor.
Supradyn Energy, Türkiye’de sporun yaygınlaşmasını desteklemek amacıyla Türkiye Basketbol Federasyonu ile iş birliğini 9 Eylül’de gerçekleşen imza töreni ile başlattı. ING Basketbol Süper Ligi’nin Yaşam Enerjisi Sponsoru olan Supradyn Energy, 7’den 70’e herkese sporu sevdirmeyi amaçlıyor.
Bayer Tüketici Sağlığı Türkiye Ülke Müdürü Taygun Günay, konuyla ilgili yaptığı açıklamada “Bayer ‘herkes için sağlık, sıfır açlık’ misyonunu benimseyerek, herkesin temel ihtiyaçlarımız sağlık ve beslenme hizmetlerine erişimi için çalışıyor. Sadece hastalıkları tedavi etmekle kalmayıp, insanların hastalık öncesi önlem almalarına olanak sağlıyor ve sağlıklı birey olmalarını sağlayacak hizmetler de sunuyor. Bunların biri de spora verilen önem ve sporcuya verilen destek. Bayer, kurulduğu günden bu yana spora destek olma misyonuyla her zaman sporun ve sporcunun yanında olan bir kurum. Profesyonel, amatör, engelli ve daha birçok alandaki spor dallarında sporcunun her zaman destekçisiyiz. Uzun yıllardan bu yana spor kulübüne ismini veren marka olarak Bayer Leverkusen’le olan bağımız da spora verdiğimiz önemin en büyük göstergelerinden biri. Araştırmalar , Türkiye’de spora duyulan ilginin duygusal ve takımlara bağlı olduğunu gösteriyor. 2016 yılında yaptırdığımız araştırmaya göre Türkiye nüfusunun %89’u yeterince spor yaptığına inanmıyor. Bu verileri değerlendirdiğimizde, insanların spora olan ilgisini artıracak her türlü çalışmanın, sağlıklı nesiller için doğru adımlar olacağına inanıyoruz. Bayer Tüketici Sağlığı olarak Türkiye'de daha sağlıklı yaşama bilincini yükseltmek hedefiyle sürdürdüğümüz “365 Gün Sağlıklı Yaşam Hareketi” kapsamında, sporun bireyler arasındaki yaygınlığını artırmak için çalışıyoruz. Geleceğe bakarken de üzerinde yaşadığımız dünyanın hızına ayak uydurarak adımlarımızı atmaya gayret ediyoruz. Fakat bugün tüm dünya ile birlikte çok farklı ve öngörülemez bir dönemden geçiyoruz. Covid-19 salgını, her yıl daha da önem kazanan “kendine iyi bak” trendinin büyük bir sıçrama yapmasına sebep oldu ve bizlere sağlık önlemleri almanın önemini bir kez daha hatırlattı. Bu dönemde gıda takviyelerine güven %37 oranında artış gösterdi . Tüketici sağlığı pazarı bağışıklık ve multivitamin alanında ciddi büyümeler kaydetti. Bayer olarak, Supradyn Energy markamız gibi diğer tüm markalarımızla her zaman tüketicilere daha kaliteli bir yaşam sağlama amacındayız. Kaliteli yaşamın ayrılmaz parçası olarak gördüğümüz sporu, Supradyn Energy markamızın Yaşam Enerjisi Sponsorluğu ile Covid-19 salgınına rağmen desteklemeye devam edeceğiz. Türkiye Basketbol Federasyonu ile uzun soluklu, keyifli bir iş birliğinin başlangıcını yapmak ve Supradyn Energy markası ile ING Basketbol Süper Ligi’nin yaşam enerjisi sponsoru olmak büyük mutluluk ve heyecan yaratıyor” şeklinde konuştu.
İmza töreninde konuşan TBF Başkanı Hidayet Türkoğlu, “Dünyanın her yerinde tüketicilerini aktif ve hareketli yaşama teşvik etmek için çalışan Supradyn Energy, ING Basketbol Süper Ligi resmi sponsorumuz olarak basketbol ailemize dahil oldu. Kendileriyle Türk basketboluna değer katmak için birlikte çalışacak olmaktan heyecan duyuyoruz. Bu anlamda, Bayer Tüketici Sağlığı Ülke Müdürü Sayın Taygun Günay’a bir kez daha teşekkür ediyor, iş birliğimizin uzun yıllar sürmesini temenni ediyorum. Pandemi döneminde sponsorlarının %90'ını koruyan ve basketbola yeni sponsorlar kazandıran bir federasyon olarak, bu anlaşmada emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarımı da tebrik ediyorum. Basketbola inanan tüm markalara tekrar teşekkürlerimizi iletiyoruz.” dedi.
Bayer, which works to ensure that everyone in the world can take care of their own health much better, and to facilitate their access to their basic needs, food and health services, in line with its vision of health for all and zero hunger, also reinforces its support for Healthy Life with its collaborations in the field of sports.
Supradyn Energy started its cooperation with the Turkish Basketball Federation with the signing ceremony on September 9, in order to support the spread of sports in Turkey. Supradyn Energy, the Life Energy Sponsor of the ING Basketball Super League, aims to make everyone love sports, from 7 to 70 years old.
Bayer Consumer Health Turkey Country Manager Taygun Günay said in a statement on the subject, “Bayer adopts the mission of 'health for all, zero hunger' and works for everyone's access to our basic needs, health and nutrition services. It not only treats diseases, but also enables people to take pre-disease measures and provides services that will enable them to become healthy individuals. One of them is the importance given to sports and the support given to the athlete. Bayer is an institution that has always stood by sports and athletes with the mission of supporting sports since the day it was founded. We are always supportive of athletes in sports branches in professional, amateur, disabled and many other fields. As the brand that gave its name to the sports club for many years, our bond with Bayer Leverkusen is one of the biggest indicators of the importance we attach to sports. Studies show that interest in sports in Turkey is emotional and team dependent. According to the research we conducted in 2016, 89% of Turkey's population does not believe that they do enough sports. When we evaluate these data, we believe that any kind of work that will increase people's interest in sports will be the right steps for healthy generations. As Bayer Consumer Healthcare, we are working to increase the prevalence of sports among individuals within the scope of the “365 Days Healthy Living Movement”, which we carry out with the aim of raising awareness of a healthier life in Turkey. While looking to the future, we try to take our steps by keeping up with the speed of the world we live in. But today, together with the whole world, we are going through a very different and unpredictable period. The Covid-19 outbreak caused the “take care of yourself” trend, which is gaining more importance every year, to take a big leap and reminded us once again the importance of taking health precautions. Confidence in food supplements increased by 37% during this period. The consumer health market has seen significant growth in the field of immunity and multivitamins. As Bayer, we always aim to provide consumers with a better quality of life with all our other brands, such as our Supradyn Energy brand. Despite the Covid-19 epidemic, we will continue to support sports, which we see as an integral part of quality life, with the Life Energy Sponsorship of our Supradyn Energy brand. Starting a long-term and pleasant cooperation with the Turkish Basketball Federation and being the life energy sponsor of the ING Basketball Super League with the Supradyn Energy brand creates great happiness and excitement.”
Speaking at the signing ceremony, TBF President Hidayet Türkoğlu said, “Supradyn Energy, which works to encourage its consumers all over the world to live an active and active life, has joined our basketball family as our official sponsor of the ING Basketball Super League. We are excited to work with them to add value to Turkish basketball. In this sense, I would like to thank once again Mr. Taygun Günay, Bayer Consumer Health Country Manager, and hope that our cooperation will continue for many years. As a federation that protects 90% of its sponsors and brings new sponsors to basketball during the pandemic period, I congratulate all my colleagues who contributed to this agreement. We would like to express our thanks again to all brands that believe in basketball.”