2006 yılında Beko’dan spor yatırımları konusunda brief alan Sportsnet, markanın ihtiyaçlarını göz önüne alarak markayı Türkiye Basketbol Ligi ile bir araya getirdi. 6 yıldır devam eden Beko Basketbol Ligi projesinin tüm reklam, etkinlik ve genel iletişim ihtiyaçları Sportsnet tarafından karşılanıyor. 2009 yılında FIBA Avrupa ve Asya Basketbol Şampiyonaları’nın sponsorluk anlaşmaları Sportsnet Group’un girişimleri ile imzalandı. Ardından Almanya Basketbol Ligi sponsorluğu ve 2010 Dünya Basketbol Şampiyonası ‘Presenting Sponsor’luğu geldi. 2010 yılında Rusya, 2011 yılında Litvanya Ligi sponsorluğu ve 2011 Avrupa Basketbol Şampiyonası ‘Presenting Sponsor’luğu Sportsnet’in girişimleriyle sağlandı. 2011’deki Türkiye iletişimini “Basketbolu Seviyorum” mottosu üzerinden kurgulayan Sportsnet, kampanyanın geri dönüşlerinde ne kadar doğru bir strateji kurduğunu kanıtladı. Harun Erdenay, Haluk Yıldırım ve Ömer Onan, kendi çocuklarıyla birlikte kampanyanın yüzü oldular. Son olarak İtalya Basketbol Ligi’nin de isim sponsoru olan Beko, “Beko Cup 2012” ile sponsor olduğu liglerin takımlarını bir araya getiren bir organizasyona imza attı.